При придбанні продукції необхідно правильно оформити послугу «доставка товарів».
Доставка товарів здійснюється у строк не пізніше 7 днів з моменту оформлення покупки, якщо інший строк не установлено згідно з домовленістю сторін.
Доставка товарів споживачу оформляється замовленням-квитанцією або іншим документом із зазначенням найменування суб'єкта господарювання, прізвища споживача, його місця проживання, дати оформлення замовлення, назви товару, артикула, кількості предметів, видів і вартості послуг, дати та часу виконання замовлення тощо.
Доставлені споживачу товари приймаються ним згідно з даними, зазначеними в розрахунковому документі.
У разі виявлення невідповідності товарів при доставці (передачі) товару, умовам продажу (даним, зазначеним у розрахунковому документі), некомплектних або товарів неналежної якості споживач може відмовитися від прийняття цих товарів.
У цьому разі оформляється акт, у якому зазначаються причини відмови. На підставі акта суб'єкт господарювання повинен доставити споживачеві товари без недоліків або повернути вартість товарів та послуг.
Є випадки, коли споживачі ставлять свій підпис у супровідній документації при доставці товару без перевірки їх комплектності, без перевірки споживчих властивостей, без огляду зовнішнього товарного вигляду, чим унеможливлюють у подальшому вирішення питання щодо обміну товару на якісний або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів.
Своїм підписом покупець підтверджує, що до продавця претензій він не має, оскільки товарний вигляд і споживчі властивості товару перевірено ним при доставці і передачі товару.