• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Положення

1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає основні завдання, функції, та сферу діяльності «Консультаційного центру з питань захисту прав споживачів на базі Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області» (далі -Консультаційний центр).

1.2. Консультаційний центр функціонує при Головному управлінні Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (далі - Головне управління) з метою забезпечення належного рівня захисту прав споживачів на території Дніпропетровської області, створення дієвої системи консультування споживачів, підвищення іх рівня загальної правової грамотності, ступеня поінформованості, впевненості та впливовості споживачів на розвиток внутрішнього ринку, для надання консультацій (роз’яснень), допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог, щодо дотримання законодавства з контролю за рекламою та антитюгюновим законодавством, з контролю у сферах торгівлі, робіт та послуг, державного ринкового нагляду та метрологічного нагляду.

1.3. Консультаційний центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, що регулюють діяльність у сфері захисту споживачів, наказами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Положенням про Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області а також цим Положенням.

1.4. Діяльність Консультаційного центру спрямовується та координується заступником начальника 1 оловного управління через управління захисту споживачів.

1.5. Керівництво діяльністю Консультаційного центру здійснює начальник управління захисту споживачів Головного управління.

1.6. Звернення споживачів до Консультаційного центру для отримання консультацій (роз’яснень) здійснюється шляхом:

  • використання мережі Інтернет на електронну адресу Консультаційного центру: cons@dp.consumer.gov.ua;
  • за допомогою телефонного зв’язку (068) 6588099;
  • особисто.

1.7. Діяльність Консультаційного центру грунтується на принципах законності, відкритості та забезпеченні якості безоплатної консультативної допомоги споживачам.

2. Завдання

2.1. Основним завданням Консультаційного центру є надання консультацій (роз’яснень), допомоги в оформленні заяв з питань дотримання законодавства з контролю за рекламою та антитютюновим законодавством, з контролю у сферах торгівлі, робіт та послуг, державного ринкового нагляду та метрологічного нагляду.

2.2. Забезпечення якості та доступності консультативних послуг для споживачів.

2.3. Сприяння у підвищенні рівня освіти та поінформованості споживачів щодо споживчих прав та механізмів їх захисту.

3. Консультаційний центр відповідно до покладених на нього завдань:

3.1. Надає консультаційну допомогу споживачам, в тому числі, допомогу в оформленні заяв з питань:

  • ринкового нагляду;
  • контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг;
  • контролю за рекламою та дотримання антитютюнового законодавства;
  • метрологічного нагляду.

3.2. Проводить аналіз діяльності з інформування та консультування споживачів щодо питань, віднесених до його компетенції, з метою узагальнення та поширення практики роботи.

3.3. Надає інформацію споживачам щодо прав та обов’язків громадян у сферах захисту споживачів, дотримання законодавства з контролю за рекламою та антитютюновим законодавством, з контролю у сферах торгівлі, робіт та послуг, державного ринкового нагляду та метрологічного нагляду.

4. Організація роботи Консультаційного центру

4.1. Надання консультацій (роз’яснень) здійснюється безкоштовно.

4.2. Консультаційний центр працює в межах затвердженого графіку роботи, який оприлюднюється на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та інформаційному стенді управління захисту споживачів.

4.3. Реєстрація обліку консультацій (роз’яснень), наданих Консультаційним центром, здійснюється відповідальною особою за надання консультацій у відповідному журналі.

4.4. Під час проведення консультацій надається інформація про права та обов’язки споживача.

4.5. Робота Консультаційного центру організовується таким чином, щоб кожен споживач отримав вичерпну інформацію щодо питань, віднесених до його компетенції.

4.6. Організаційну роботу Консультаційного центру, контроль за веденням журналу обліку консультацій (роз’яснень), наданих Консультаційним центром, дотримання графіку його роботи здійснює начальник управління захисту споживачів, а в разі його тимчасової відсутності (відрядження, хвороба, відпустка та інші поважні причини) працівник, який визначений наказом Г оловного управління, як виконуючий обов’язки начальника У правління захисту споживачів.

5. Права Консультаційного центру

5.1. Консультаційний центр у межах компетенції має право надавати роз’яснення з питань діяльності управління захисту споживачів Головного управління та надавати довідкову інформацію, яка стосується дотримання законодавства з контролю за рекламою та антитютюновим законодавством, з контролю у сферах торгівлі, робіт та послуг, державного ринкового нагляду та метрологічного нагляду.

6. Відповідальність Консультаційного центру

Відповідальні особи Консультаційного центру (начальник управління захисту споживачів та відповідальна особа за надання консультацій) несуть відповідальність:

6.1. За несвоєчасне або неналежне виконання покладених на них завдань та функцій.

6.2. За недотримання вимог чинного законодавства і внутрішніх організаційно-розпорядчих документів при здійсненні функцій, покладених на них.

6.3. За внесення до службової документації недостовірних або неточних відомостей, надання викривленої звітності та інформації з питань, що належать до їх компетенції.

6.4. За передачу та розголошення даних, які стали відомі в ході отримання інформації.

6.5. За недотримання вимог цього Положення.

7. Принципи діяльності Консультаційного центру

7.1. Під час виконання завдань не допускається порушення прав і свобод людини і юридичних осіб, а також передача та розголошення даних, які стали відомі в ході отримання інформації, що можуть зашкодити безпеці України, інтересам людини.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux