1.1 Цей Порядок здійснення допорогових закупівель товарів та послуг Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області через інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» (далі – Порядок).
1.2 У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
2.1 Цей Порядок встановлює загальний Порядок придбання товарів, робіт та послуг у інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2.2 Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону, замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору.
2.3 У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовник обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електонних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
2.4 Допорогові закупівлі – окремі предмети закупівлі (згідно з порядком, що встановлений Уповноваженим органом) визначені замовником відповідно до потреби Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області згідно з розміром бюджетного призначення за кошторисом та затверджені у додатку до річного плану закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.
2.5 Начальником Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області визначається відповідальна/і особа/и за проведення процедур закупівель (аукціонів) відповідно до цього Порядку та регламенту роботи акредитованого електронного майданчика у системі.
2.6 Дія цього Порядку не поширюється на такі випадки:
3.1 Замовник реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи акредитованого електронного майданчика, обраного ним.
3.2 Замовник має право зареєструватись на декількох акредитованих електронних майданчиках.
4.1 Зацікавлений підрозділ замовника надає начальнику Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області службову записку з обґрунтованою вимогою здійснити певну закупівлю з зазначенням технічних, якісних та інших вимог до товарів, робіт та послуг; очікувану вартість та терміни закупівлі. За рішенням начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області відповідальні особи організовують таку закупівлю.
Замовник з метою придбання закупівель оприлюднює в системі оголошення про проведення закупівель згідно з інструкціями порталу.
4.2 В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:
Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатись замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «еквівалент».
4.3 Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про придбання товару або послуг та іншу інформацію.
4.4 Замовник визначає строк початку подання пропозицій, що повинен становити строки прописані в регламенті обраного майданчика.
У разі, якщо протягом цього періоду замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі.
У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх в системі.
4.5 Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити строки визначені в регламенті обраного майданчика.
4.6 Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників. Дана інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.
4.7 Замовник в строки, що становлять не більше 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого товару – технічним вимогам до товару, зазначеного в оголошенні та/або документації закупівель.
У разі відповідності пропозицій учасника вимогам замовника, які зазначені у оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визначається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до товару та/або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж Порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначеною системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій закупівля визнається такою, що не відбулась.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність товарів технічним вимогам надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель.
4.8 Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється замовником в системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.9 Договір про придбання товару укладається між замовником і переможцем протягом 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
4.10 Після укладення договору про придбання товару замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі через 10 робочих днів після завершення редукціону.
4.11 У випадку не укладення договору з вини переможця протягом строку, визначеного в п. 4.10 цього Порядку, замовник переводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє згідно пп. 4.7-4.10 Порядку.
4.12 Закупівлі відміняються у разі:
Замовник має право відмінити торги у разі відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг.
Замовник має право відмінити торги у разі якщо ціна найбільш вигідної пропозиції перевищує вартість закупівлі.
5.1 Оскарження в процесі проведення закупівель відповідно до п. 2.1 цього Порядку відбувається у формі роз’яснення щодо результатів закупівель (скарга). Така скарга подається користувачем системи або учасником в електронній формі через сервіс системи та повинна містити таку інформацію:
5.2 У разі отримання замовником скарги з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівель замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у скарзі, інформацію про що оприлюднити, в тому числі прийняти рішення про призупинення закупівель у такій самій формі, як була подана скарга.
5.3 Скарги подаються учасником замовнику не пізніше 5 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, але до дня укладення договору про придбання товару з дотриманням вимоги п. 5.1 цього Порядку. Скарги на технічні вимоги до товару та вимоги до кваліфікації учасників можуть подаватись до початку строку, встановленого для подання пропозицій.
5.4 Замовник повинен у строк, що не перевищує 2 робочих днів з дня реєстрації в системі, оприлюднити в системі інформацію про час і місце розгляду скарги.
Для розгляду скарги замовник залучає представників електронного майданчика за згодою з їх керівниками.
Замовник для отримання консультацій та експертних висновків має право залучати в установленому законодавством порядку представників державних органів, експертів та спеціалістів, які не є пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
Розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на розгляді.
5.5 Замовник зобов’язаний прийняти обґрунтоване рішення за результатами розгляду скарги не пізніше 5 робочих днів з моменту реєстрації скарги в системі, в якому зазначити про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, заходи, що вживатимуться для їх усунення та, у випадку встановлення порушення при визначення переможця, переглядає таке рішення.
5.6 Рішення, прийняте за результатами розгляду скарги, оприлюднюється в системі не пізніше наступного дня після його прийняття.
5.7 Процес розгляду скарги не зупиняє процес проведення закупівель за виключенням обставин, передбачених п. 5.2 цього Порядку.
5.8 Замовник та переможець не мають право укладати договір в період призупинення закупівлі.
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості щодо закупівлі товарів, робіт та послуг
Проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань об’єктів середовища життєдіяльності для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення
ДК 021:2015 код 71900000-7 «Лабораторні послуги»
за номером оголошення UA-2021-02-05-006864-a
З метою забезпечення потреб Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області лабораторними послугами під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства на протязі 2021 року та на виконання програми КПКВК 1209040 «Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизується необхідний перелік лабораторно-інструментальних досліджень та відповідних показників, що визначаються під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства на протязі 2021 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно фактичної вартості відповідних послуг за минулі періоди з урахуванням індексу інфляції за 2020 рік в межах кошторисних призначень на 2021 рік.