19 березня 2024 року за участю представників відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області за запрошенням Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» відбулася онлайн прес-конференція на тему «Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС».
Метою заходу є реалізація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі». Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».
Під час зустрічі розглянуто ряд важливих питань, основним з яких є регулювання маркетингу харчових продуктів та право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів, застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків. В Україні створено передумови, які дозволяють упроваджувати досвід ЄС як на державному рівні, так і на рівні саморегулівних галузевих об’єднань (25 ст. та ст. 3 Закону України «Про рекламу»), для застосування досвіду ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків.
Основні завдання проєкту – це поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.
Тож, шановні споживачі, закликаємо вас звернути увагу на рекламу та так звані «маркетингові ходи» щодо харчових продуктів, пропонуємо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області за адресою:
м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А, або на офіційний сайт служби: http://dp.dpss.gov.ua.