Якщо відсутні гарантійні зобов’язання виробника, вимоги, встановлені ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) заміну товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявного у продавця (виробника), товар. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років.
Примітка: підстава - ч. 13 ст. 8; ч. 1 ст. 8; ч. 5 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів».