Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів представила оновлений фірмовий стиль. Він став сучасним та лаконічним, щоб відповідати прагненню Держпродспоживслужби трансформації у відкриту, ефективну та цифрову держструктуру.
Ключовий елемент оновленого фірмового стилю — об‘єднана рукописна українська та латинська лідера «Д», яка є візуалізацією щита, що символізує головну функцію служби — захист. Окрім того, трикутна висічка на літері «Д» — це уособлення трьох ключових напрямків діяльності служби. Вони також відображені у гаслі Держпродспоживслужби — «На захисті людей, тварин і рослин».
Відкритість, прозорість та простоту комунікацій служби символізує присутня у новому фірмовому стилі абревіатура «ДПСС», якою Держпродспоживслужба закликає вільно послуговуватися поряд з усіма іншими назвами органу.
«Держпродспоживслужба стала на шлях змін. Ми закінчили десятирічну «паперову еру» служби і зараз трансформуємо її в інноваційну держструктуру. Відтак, внутрішні зміни в роботі Держпродспоживслужби повинні відображатися і назовні, адже візуальний стиль формує наш імідж та сприйняття серед громадськості, бізнесу та партнерів. Тому ми зробили його впізнаваним, сміливим та динамічним», — сказав Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.
Він також зазначив, що новий фірмовий стиль стане ефективним доповненням до реформ, які зараз втілюються, і разом вони утворять потужну синергію позитивних змін.
Оновлення фірмового стилю Держпродспоживслужби відбулося за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонду «Східна Європа».