Фахівці відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами разом із спеціалістами з напрямку гігієни дітей та підлітків управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області долучилися до Стратегічної сесії «Проблема регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі».
Сесію організовано Громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».
Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків із українським ринком для входження України до єдиного ринку ЄС.
Під час сесії експерти проєкту презентували основні задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі, окреслили маркери нездорової їжі для дітей та підлітків, обговорили цифрові виклики регулювання маркетингу та саморегулівні практики регулювання маркетингу.
Тож, шановні споживачі, закликаємо вас звернути увагу на рекламу нездорової їжі та так звані «маркетингові ходи» щодо харчових продуктів. У разі виявлення такої реклами пропонуємо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області в електронний спосіб на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області http://dp.dpss.gov.ua або на адресу: м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А.