• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Щодо поширених порушень, яких припускаються підприємці при замовленні, виготовленні та розміщенні зовнішньої та внутрішньої реклами

     8 липня 2021 року з 10.00 по 12.00 в рамках співпраці Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області з Дніпропетровською обласною державною адміністрацією було проведено методичні консультації для суб’єктів господарювання стосовно запобігання та зменшення ризиків, які можуть бути спричинені продукцією та/або послугами цих суб’єктів господарювання на ринку, в режимі онлайн на телеграм каналі «Онлайн консультації для стартапів та бізнесу».

     Основною темою обговорення стали актуальні питання щодо поширених порушень, яких припускаються підприємці при замовленні, виготовленні та розміщені зовнішньої та внутрішньої реклами. Надано розгорнуті консультації щодо дотримання таких норм Закону України «Про рекламу», а саме: 

     Щодо принципів реклами (ст. 7) - акцентовано увагу на тому, що реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Часто підприємці намагаючись привернути увагу до свого товару або послуги нехтують цими нормами та розміщують на своїх площах рекламу низької якості.

     Загальні вимоги до реклами (ст. 8) – реклама не повинна вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи, тобто використовувати фото чоловіків та жінок необхідно лише маючи на те письмову згоду від цих осіб.

     Зовнішня реклама (ст. 16)  - щодо розміщення зовнішньої реклами та яким вимогам вона повинна відповідати.

     Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації (ст. 21) – яка реклама заборонена та наголошено на необхідності розміщення тексту попередження.

     Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби (ст. 22) – щодо заборони та у дозволених випадках, необхідності розміщення текстів попередження.

     Контроль за дотриманням законодавства про рекламу (ст. 26) та відповідальність у разі його порушення (ст. 27).

     Також були надані вичерпні відповіді щодо питань розташування вивісок та отримання дозволів на їх розміщення.

     Особливу увагу приділено відповідальності за порушення законодавства про рекламу та порядок накладення штрафів.

     Онлайн консультації були проведені начальником відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового та пробірного законодавства управління захисту споживачів Хоменко Ліною та головним спеціалістом відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового та пробірного законодавства управління захисту споживачів Піхун Наталією.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux