Розвиток мережі Інтернет дозволяє поширювати інформацію дуже швидко, але, на жаль, це відкриває безліч нових можливостей для зловживань, недобросовісних вчинків та введення громадськості в оману.
Так, до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області звернулась громадянка, яка поскаржилась на те, що при спробі оформити скаргу нібито на сайті Держпродспоживслужби їй висвітилось діалогове вікно, скориставшись яким, вона отримала консультацію щодо свого питання. Далі, їй було запропоновано укласти договір про надання послуг, на що вона погодилась, особисто підписавши його, та сплатила за цим договором певну суму.
Звертаємо увагу!
Офіційний сайт Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області: https://dp.dpss.gov.ua містить повну та доступну інформацію про складання письмового електронного звернення споживача, адресу розташування установи, контактні телефони та посилання на офіційну електронну пошту.
На вищезазначеному сайті відсутні будь-які діалогові вікна та посилання на інші організації, які б мали право надавати консультації від імені Держпродспоживслужби.
Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області застерігає громадян від співпраці із сайтами-двійниками та закликає бути пильними.
Наразі інформацію про шахрайські дії передано до правоохоронних органів, триває розслідування.