• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Як повернути товар

Другого квітня 2024 року на телеканалі «Відкритий»

в.о. начальника управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області Костянтин Кусаєв надав розгорнуте інтерв’ю щодо актуальних питань захисту прав споживачів.    Основною темою розмови були права споживача у разі придбання ним товару належної та неналежної якості.

     Тож, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

      1) пропорційного зменшення ціни;

      2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

      3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

     Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

     Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

     Нагадуємо вам, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

     Також зазначаємо, що додатком 3 до постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.1994 № 172 визначено ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну(поверненню).

     «Найбільша кількість порушень при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару стосується одягу, взуття та складно-побутової техніки», - зазначив Костянтин Кусаєв.

     Тож, шановні споживачі, Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області готове приймати звернення щодо порушення ваших прав. Скаргу можна подати в електронний спосіб на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області http://dp.dpss.gov.ua навіть з мобільного телефону, або за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux