Владислава Магалецька Голова Держпродспоживслужби України взяла участь у відкритті консультативного центру в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.
Консультативний центр створено з метою надання консультацій громадянам, представникам юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, з питань, що належать до компетенції управління та упередження виникнення конфліктних ситуацій.
Спеціалісти за потреби - проводять консультації та надають роз’яснення щодо державного нагляду з питань захисту прав споживачів, ветеринарного, фітосанітарного та санітарного законодавства, оформлення документів на сільськогосподарську техніку тощо;
- надають допомогу з оформлення звернень, заяв та скарг громадян до Головного управління;
- фіксують чинники, які спричиняють виникненню таких скарг;
- реєструють вхідну кореспонденцію, видають відповіді на запити, звернення громадян, листи тощо.
Для надання якісних та об’єктивних консультацій спеціалісти, забезпечені робочими місцями обладнаними оргтехнікою телефонним зв’язком, та мережею інтернету.
Консультативний центр працює щоденно, крім вихідних та святкових днів. Графік роботи Консультативного центру:
- понеділок — четвер з 08.30 до 17.00,
- п’ятниця з 08.30 до 15.30,
- обідня перерва з 12.15 до 12.45.