Представники Держпродспоживслужби з усіх регіонів України взяли участь у щорічній стратегічній сесії, організованій Українською Асоціацією Маркетингу та Індустріальним гендерним комітетом з реклами (ІГКР). Основна мета заходу — консолідація зусиль державних та громадських інституцій для попередження появи сексистської та дискримінаційної реклами в Україні. Долучилася до заходу начальник відділу контролю за рекламою та антитютюнового законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області Ліна Хоменко.
Під час сесії учасники обговорили основні виклики:
Важливим аспектом стало те, що до обговорення залучено представників усіх регіонів України. Це дало змогу обмінятися досвідом, оцінити наявні проблеми на національному рівні та виробити спільні підходи для їхнього подолання.
За підсумками сесії учасники домовилися:
Боротьба з дискримінацією в рекламі — це спільна справа держави, бізнесу та суспільства. Участь представників Держпродспоживслужби з усіх регіонів України допомагає виробляти єдині правила та стандарти та створювати етичне, сучасне та безпечне рекламне середовище.