Вимоги споживача щодо усунення недоліку товару протягом гарантійного терміну пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Тобто, якщо угодою між споживачем і виконавцем послуг (продавець, виробник, авторизований сервісний центр) передбачені строки виконання ремонту (гарантійного обслуговування) понад 14 днів, наприклад 45 днів або 60 днів, то у даному випадку порушень прав споживача немає.
За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені ч. 1 ст. 8) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначено постановою Кабінетом Міністрів України від 19.03.1994 № 172.
Якщо вимога щодо надання товару з обмінного фонду не оформлена письмово, то у даному випадку порушень прав споживача немає.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад 5 кг продавцю, виробнику (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені ч. 1 ст. 8) та їх повернення споживачеві здійснюється за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені ч. 1 ст. 8).