3-5 жовтня 2024 року у с. Яблуниці Івано-Франківської області відбулася щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІҐКР та ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами» організована Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами у партнерстві з FES-Ukraine.
Захід проведено Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів спільно з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта у рамках запобігання появі дискримінаційної реклами в Україні та проведення роботи щодо формування відповідного інформаційного середовища. Також на сесії розглядалися шляхи співпраці із Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами у сфері подолання сексизму в рекламі та дотримання нових норм законодавства підприємцями, за участю експертів зі сфери реклами. Обговорили основні аспекти контролю за дотриманням вимог законодавства про рекламу в Україні.
Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області представляла начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Ліна Хоменко.
Тож, шановні споживачі, якщо ви стали свідком розповсюдження реклами, яка має ознаки дискримінації або сексизму, пропонуємо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області одним з таких способів