Дев’ятого квітня 2024 року на телеканалі «Дніпро ТВ» в.о. начальника управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Костянтин Кусаєв дав інтерв’ю щодо актуальних питань захисту прав споживачів. Основною темою розмови було поновлення перевірок у сфері надання житлово-комунальних послуг за скаргами громадян про порушення вимог законодавства про захист прав споживачів, про метрологію та метрологічну діяльність та у сфері державних регульованих цін.
Тож з 8 березня 2024 року набули чинності зміни (посилання на зміни https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/261-2024-%D0%BF#n2 ) до постанови Кабінету Міністрів України «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13 березня 2022 р. № 303.
Відповідно до змін, протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів та метрологічного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг здійснюються за рішенням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Однією з підстав для здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області є обґрунтовані звернення фізичних осіб про порушення, що спричинили шкоду їхнім правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави.
У зверненні має міститися інформація про суб’єкта господарювання, який порушує чинне законодавство при наданні житлово-комунальних послуг, а також (за наявності) – документи чи їхні копії, що підтверджують такі порушення.
«Звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області можна у разі, якщо послуги не надаються, надаються неналежної якості, з питання здійснення перерахунку за надання послуг не в повному обсязі або іншим чином не дотримуються умови договору про надання послуг, не дотримуються правила застосування засобів вимірювальної техніки (лічильників), які використовуються для обліку наданих послуг, застосовуються тарифи на комунальні послуги вищі за ті, що встановлені органом місцевого самоврядування», - зазначив Костянтин Кусаєв.
Тож, шановні споживачі, Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області готове приймати звернення щодо порушення ваших прав. Скаргу можна подати в електронний спосіб на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області навіть з мобільного телефону: офіційний сайт служби http://dp.dpss.gov.ua, або за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А.
Отримати додаткову консультацію з питань подання звернень про порушення вимог законодавства можна за телефоном 068 658 80 99.