• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Аналіз діяльності роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області за I півріччя 2021 року

     Впродовж I півріччя 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (далі Головне управління) від жителів області, інших регіонів України, через органи влади та від інших органів, установ і організацій надійшло 1423 звернення, що на 176 звернень менше ніж за аналогічний період 2020 року (1599 звернень громадян).

     Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” прийом громадян з особистих питань у Головному управлінні здійснюється керівництвом згідно з графіком, затвердженим наказом від 03.02.2021 №29-Од.

     На виконання Розпорядження Голови Дніпропетровської Обласної Державної Адміністрації від 11.03.2020 №Р-185/0/3-20 “Про запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 на території Дніпропетровської області”, Головним управлінням було призупинено особистий прийом громадян.

     З урахуванням внесених змін до Закону України “Про звернення громадян” громадяни можуть звернутись до Головного управління через офіційний веб-сайт, надіславши відповідне електронне звернення. Протягом першого півріччя надійшло 121 електронне звернення.

     З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби, відповідно на наказу з основної діяльності від 18.02.2021 № 42-Од, було створено “Гарячу телефонну лінію”. Впродовж I півріччя 2021 року зареєстровано та розглянуто 23 звернення громадян.

     Згідно Класифікатору звернень громадян, який затверджений Апаратом Верховної Ради України усі зареєстровані звернення розподілені:

  • за формою надходження: 1272 звернення надійшло поштою і електронною поштою та 128 – надано громадянами особисто до Сектору розгляду звернень громадян та скарг Головного управління,

     Питання вирішені в межах повноважень служби та у визначені терміни.

  • за видами: 596 - скарг, 817 - заяв та 10 - пропозицій;
  • за ознакою надходження з усіх 1423 звернень, що надійшли до Головного управління впродовж I півріччя 2021 року:

- 1255 - первинних,

- 128 - повторних,

- 40 - дублетних.

  • За суб'єктом надходження звернення розподілились на:

- 1351 - індивідуальне,

- 39 - колективних,

- 33 - анонімних.

     Аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою свідчить, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів, міст Дніпра, Кривого Рогу, Кам'янського та Дніпровського району.

     Впродовж I півріччя 2021 року з Урядової Гарячої лінії до Головного управління надійшло 524 звернення, або 36,8% від загальної кількості.

     Від Держпродспоживслужби України отримано та розглянуто 144 звернення, або 10% від загальної кількості.

     Від Дніпропетровської обласної державної адміністрації через «Гарячу лінію голови ОДА» за 6 місяців поточного року надійшло 141 (9,9%) звернення, через «Дніпропетровський регіональний контактний центр» – 33 (2,3%)

     Особлива увага з боку керівництва Головного управління приділяється зверненням учасників війни, АТО та бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, що потребують соціального захисту й підтримки.

     Аналіз даних про основний зміст звернень громадян, які надійшли до Головного управління впродовж I півріччя 2021 року, показав, що найбільша кількість звернень стосувалась саме порушення прав споживачів, придбання неякісних товарів та надання неякісних послуг суб'єктами господарювання — 840, що склало понад 59% від загальної кількості отриманих звернень.

     Значне місце займають питання екології, забруднення навколишнього середовища та порушення санітарного законодавства. За звітний період до Головного управління надійшло 386 звернень або 27,1% від загальної кількості.

     Актуальними залишаються питання порушення ветеринарного законодавства, а також якості та безпечності харчових продуктів, а саме: інформація про склад продуктів та їх маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вміст в харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікація продуктів харчування тощо).

     За I півріччя 2021 року профільними спеціалістами Головного управління отримано та розглянуто в межах чинного законодавства 129 звернень громадян, що складає понад 9% від загальної кількості.

     Кількість звернень з питань контролю за регульованими цінами, а саме: підвищення цін на харчові продукти, лікарські засоби, невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам, за звітний період склала 2,5% або 35 звернень громадян.

     У лютому місяці поточного року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області створено Консультативний центр для надання консультацій громадянам, представникам юридичних осіб, фізичним особам-підприємцям з питань, що належать до повноважень Головного управління (наказ ГУ ДПСС від 05.02.2021 № 32-Од).

     Спеціалістами Головного управління проводиться роз’яснювальна робота та надаються (за потребами громадян) консультації щодо порядку реалізації їх конституційного права на звернення.

     Питання про стан роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в Головному управлінні Держпродспоживслужби Дніпропетровської області.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux